Bonnjänta för en dag



Vilket toppenväder det har varit idag! Imorse när jag gick utanför dörren var det nästan som om de vore sommar. Knopparna har börjat slå ut och det har börjat växa ordentligt i vår lilla rabatt på uteplatsen. Nu är det nära, tror ni inte?

Hela eftermiddagen spenderades i stallet tillsammans med Sanna skrutt och mitt troll. Idag var faktiskt första gången som hon träffa Luckens och man kan väl säga att han föll för henne. Efter att ha blivit ompysslad och bortskämd med morötter så var det bara på med utrustningen och ut i de fina vädret. Utan att höra mig för om några invändningar slängde jag upp henne på hästryggen efter att jag ridit klart. G u d så fint han gick också. Första gången som man dessutom inte går framåt eller springer efter mig. Så nu fick matte en chans och se hur han jobbar ♥

Har haft en super härlig dag och känner mig sprudlande glad. Så stolt över mitt lilla troll och hans resa!


Postat av: SANDRA DAGH

Men åh, tack :D

2012-04-28 @ 21:09:37
url: http://sandrastyles.webblogg.se/
Postat av: En chic mammas bekännelser

men eller hur :D allt bra denna kväll ? :)

2012-04-28 @ 22:21:44
url: http://frureinhold.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0