Trettionde april



Känner mig aningen bortskämd över att få två extra dagar ledigt! Med en långhelg hinner jag få så mycket gjort här hemma. Idag har jag även gett mitt Charmtroll en dags vila efter flera dagars hårdträning. Så nu står han säkert och mumsar ute i hagen. Trots att jag far ut imorgon igen kan jag inte låta bli att längta efter honom.

Men idag är det storstädning som gäller! Har jag två maskiner tvätt i och tänkte börja röja här så fort jag kikat klart på ett avsnitt Beverly Hills. Tackar Valborg för att jag får stöka runt här hemma och leka hemmafru!Älskar det verkligen!






Postat av: Patricia♔

Tusen tusen tack snälla du:)

2012-04-30 @ 12:22:09
url: http://patriciac.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0