Städa är att varva ner

Tänk att klockan bara är strax efter tolv! Flyger fram här hemma och nynnar på mössens arbetssång i Askungen med trasan i handen. Känns att jag verkligen fått mycket gjort sedan sju imorse.

Har rensat ur garderoberna, alla vinterkläder ska ä n t l i g e n upp på vinden och massa gammalt skräp som bara har tagit massa plats ska ut ut ut! Har plockat så mycket grejer att vi har fått ett helt skåp till övers.

Sedan kom älsklingen hem en sväng vid halv tio för att äta lunch. Han jobbar både idag och imorgon så fick en chans att skämma bort honom med lunch åtminstone. Och nu tänkte jag ta itu med min byrå, vika all tvätt från imorse och dammsuga. Sen ska det vara skinande rent precis överallt här hemma!

Andreas sa åt mig att sätta mig ner en stund och varva ner nu när jag är ledig. Men de är ju såhär jag varvar ner, älskar att få göra fint här hemma. Undra vad jag ska hitta på när allt är så städat och i ordning..






Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Jag har en canon 500D, innomhus är svårt. det kan vara bra att ha många fönster där du fotar! :)

2012-04-30 @ 12:32:45
url: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: sofiahassan

det skulle vara intrssant o veta, man har ju alltid sett en mycket positiv sidan på bloggen :)

åh tack så jättemycket !! :)

2012-04-30 @ 15:04:49
url: http://sofiahassan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0