Söndagen den första april

En riktig degarmorgon följt av effektiva rusher! Vaknade faktiskt redan omkring sju, låg och sprattlade lite tills klockan slog åtta. Då förflyttade jag enbart några meter, nämligen till soffan. Med både filt och dator i högsta hugg. Fick ordning på lite installationer jag försökt mig på sedan igår, smuttade på en kopp te och småpratade lite med min älskling som låg kvar i sängen och försökte sova. En riktig lugn morgon här hemma hos oss, tänk om det alltid kunde vara så ♥

Lite små röj, plockade undan saker som låg lite här och var för att sedan traska iväg å möta Christina vid tåget. Vi tog båda körkort i veckan och tänkte slå på stort under frukostfika imorgon med lite hembakade Chocolate chip cookies med apelsin och choklad till nyheten! Så på med förkläderna och kavla upp ärmarna! Efter lite stök i köket blev resultatet ljuvliga runda, sega härligheter! Om de kommer gå hem imorgon på frukosten, komma nog på akta fingrarna.

Kakbaket följdes av två brudar som slog sina huvudet ihop och monterade ännu en trädgårdstol! Stadig och hållbar, det kan vi gott säga att den blev också. Visste att träslöjd var min starka sida i grundskolan.. Är liksom min grej de där med att bygga, snickra och.. skruva?

Ett besök hos Charmtrollet hanns det också med, och han gör bara framsteg efter framsteg! Så kul att få utvecklas tillsammans med han. Får bli mer om vår resa i ett annat inlägg!

Nu står det korvstroganoff á la moi puttrande på spisen i väntan på att min hockeyhunk kommer från hovet ♥







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0