Skärtorsdagen

Ursäkter, ursäkter och ursäkter.. Jag vet att jag är dålig på att uppdatera! Men energin räcker inte till längre. Så jag tackar och bockar för alla lediga dagar nu i påsk. Idag fick jag några timmars sovmorgon och var inte uppe å tassa förrän vid halv åtta. Ska hålla mig borta från allt vad stress heter, det ska total raderas och i helgen blir det njutning med familjen. Lyssna på kroppen var de.. Tänk att jag aldrig lär mig, är som att de kommer likafort som de går.

Det enda jag har gjort idag är att ta bilen (helt själv) till Länna för att storhandla! Överlevde resan och känner mig snäppet stoltare över att jag klarade mig helt själv. Sen har här städats, från golv till tak. Och inhandlat ett jätteägg till mitt hjärta som är väl undangömt, annars kommer här tjuvkikas.

Så nu när det är påskfint här hemma och jag kan lugnt luta mig tillbaka i soffan framför slutspelsmatchen mot Skellefteå. Magen är belåten efter en riktig helgmiddag och med tekoppen i handen kallar jag det kväll!








Postat av: Ester

WAAAAAH, GRATTIS TILL KÖRKORTET :) <3

2012-04-05 @ 21:37:52
url: http://bixbite.spotlife.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0