Rock it til you drop it

Idag har det rockats ordentligt! Tog med rockringen över axeln när jag for till jobbet imorse. M å n g a som vände sig om å undra vad i hela fridens namn gör hon med en rockring och några söta små kommentarer droppades in emellanåt. Härligt att få se folk tappa hakan när man ler tillbaka och talar om att de är träning!

Jagade Stina i hela 20 minuter med ringen. Blev imponerad över hur fort hon fick kläm på de! Däremot gick de inte lika enkelt för resten utav mina kollegor, gud som vi skratta. De krävs teknik och tålamod. Kan inte ens räkna de gånger jag höll på att tappa humöret när ringen bara for i marken så fort jag skulle rocka åt andra hållet.

Tror faktiskt jag ska ta och be Andreas fota lite när jag rockar
loss
imorgon! Så ska jag bjuda er på ett gott skratt!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0