Min söndag!

Här är jag redan uppe och kacklar!

Försökte lura i Andreas att klockan var nio när den egentligen bara var sju. Tänkte att de kanske skulle kunna få honom att gå upp och mysa i soffan tillsammans med mig. Men han köpte in de riktigt.. För att jag ska få hinna med stallet i lugn och ro idag tänkte jag fara ut så tidigt som möjligt. I eftermiddag ska vi till mina kusinbarn som båda har fyllt år. Båda små tjejerna är hästtokiga och det är nog egentligen mitt fel (förtjänst) från början.

När den äldsta flickan bara var omkring fyra-fem år drog jag med henne till stallet och lät henne ledas runt på en liten shetlandsponny. Och som hon älskade de! Sen har de fortsatt så att varje år får hon följa med mig upp och rida i födelsedagspresent. När lillasyster blev lite större fick även hon en liten ponny att skutta runt på. Nu har tjejerna blivit så stora att vi kan rida ut tillsammans en sväng och sen får de jobba på själva inne på ridbanan. Och trots att de rider på ridskola och brukar spendera hela helgerna där vill de komma ut till mig och rida som de brukar få göra. Jättemysigt!


Tänkte även att jag skulle försöka lägga upp några mer bilder från ridturen med skruttan igår!

Så, kan ni gissa vad som finns i deras födelsedagspresenter idag?






Postat av: sofiahassan

okej, är det bra motivationstips eller är det mer åt lite den där "fjantiga"-sidan :) haha svårt o förklara men hoppas du förstår! :)

åh tack så jättemycket! :D

2012-04-29 @ 10:44:36
url: http://sofiahassan.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja okej! :) men det är verkligen svårt :)



men vad vill du ha för tips?

2012-04-29 @ 15:38:00
url: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: PATRICIA - mamma till Wilja & Novalie

Hej! :D Tack så mycket! Den kommer från Odd Molly <3

2012-04-29 @ 18:29:07
url: http://mammasangel.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0