Fota mera!

Alltså, jag är urdålig på att fotografera! Framför allt att komma ihåg kameran när jag ska någonstans. Har en toppenfin systemkamera som jag köpte för 2 år sedan och än har jag svårt med inställningarna. Eller jag vet h u r jag ställer in den men v a d jag ska ställa in den på för att få de bilder jag önskar. Redigera efteråt behärskar jag men inte själva fotograferingen.

Avundas alla er som knäpper så fina bilder! De får mig att försöka mig på vetenskapen igen men framstegen blir inte stora.. Ifall ni har några tips till mig som vill klara av att ta bilder inomhus (uthomhus är jag rätt haj på), är de mer än välkomna! Skulle vilja fylla alla mina inlägg med härliga bilder och faktiskt tycka det är kul att fotografera!










Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0