Ett sånt där inlägg..

.. som är bildlöst! Ska se till att bli bättre på de, vill ju inget hellre än att fota fota fota men som ni vet blir det inte alltid som man vill. Måste erkänna att mitt initiativ kanske inte heller har varit så stort.

Gym och bröst stod på dagens agenda! Måndags eftermiddagar kommer numera spenderas uppe på gymmet tillsammans med Peter för att träna bröst och axlar. För varje gång jag kör bänkpress älskar jag det bara mer och mer. Mitt mål är att maxa på 60 kilo, och det lär bli en tuff resa men något att sträva efter ska man ju ha.

Nu under vintern har träningen varit lite slapp och jag har spenderat mest tid hos Charmtrollet. Nu tittar energin fram och jag har ork till mycket mer. Så träningpassen kommer tas upp igen, det är då jag mår som allra bäst!

Vad har ni för träningsvanor? Härliga power walks, friska joggingturer eller kärlek till styrketräning? Dela med er!





Postat av: Lilla Elin [drömmen om ett barn]

Alltså.. ja du får säkert höra detta varje dag men din blogg är så mysig :) Kram Kram

2012-04-24 @ 01:40:53
url: http://lillaelins.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0