Tjugosjätte augusti

Bilden är alltså från tidigare då kameran också hade slut på energi..

Här hemma låg vi och drog oss till att klockan var kvart över nio! Sen har vi dukat upp en stor söndagsfrukost och smaskat i oss allt från färsk frukt till knäckemackor med massa gott på. Det har regnat ända fram till nu vilket är jättemysigt. Mig gör det inget om de så regnar hela dagen för jag har äntligen fått hem mitt regnställ! I veckan var jag ute och red i skogen när det började ösa ner, och Luckens hade sitt regntäcke, men jag var genomblöt när vi kom tillbaka!

Igår var jag en sväng förbi hos pappa på dagen för att fira hans födelsedag. Han är ganska dålig nu så hade med mig fika och så gick vi en liten promenad. Kände mig inte så pigg när jag for därifrån så det var skönt att möta upp mamma och Andreas på tåget för en tur ut till Tumba och släktmiddag. Härligt sällskap och en massa skratt fick mig på mycket bättre humör. Jätte skönt att kunna få sitta ute hela kvällen, känns som att hösten börjar smyga sig på redan nu! Fick skjuts en bit på vägen hem så var hemma redan vid kvart i tio.

Nu tänkte jag ställa mig och laga en paj inför veckan å varva med lite små puts här hemma. Ska försöka att inte lägga mjölet i skurhinken och såpan i pajen.. Sen är det dags att fara ut till Charmtrollet för en ridtur!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0