Fredag, fredag, fredag!

Tunga ögonlock hade jag fått när jag vaknade, de var riktigt envisa och ville inte ge med sig. Så nu går jag runt här hemma med halvöppna ögon och vacklar. Trots att det varit en kort arbetsvecka har den varit intensiv! Men idag tänker jag rota fram leendet och de skuttiga stegen ur byrån och lämna tunga ögonlock hemma!

Kroppen känns sådär härligt seg men ligger på lut med massa energi. Boxpasset gjorde sitt igår och jag kommer sväva som på moln! Har ju en underbar träningsvärk att se fram emot.

Nu ska jag smaska i mig resten av morgongröten och bege mig mot jobbet. Fredag, här kommer jag!








Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Hej, var gärna med och tävla hos mig :) Du kan vinna 300 kr presentkort hos batteriexperten.com och en valfri barntavla från dotto.se. Tävlingarna hittar du här: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

2012-05-04 @ 19:27:53
url: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0