Back to reality

Det märks att vardagsrutinerna smugit sig på i en alltför snabb fart! Och resultatet visar sig genom färre inlägg här inne och en helt slut tös. Jag har nog aldrig varit så trött som jag var när väckarklockan ringde imorse!

Dagen har varit ganska tung och långdragen. Dessutom var vi två man kort på jobbet och det gör verkligen skillnad när man är en sån liten grupp som vi är.. Trots att vi klarar det galant känns det att benen har fått springa en del när dagen börjar närma sig mot sitt slut.

Måste ärlig säga att ikväll har jag ingen lust till någonting. Känner mig ganska nedstämd och vill inget hellre än att mitt hjärta ska komma hem nu så jag kan få gömma mig i hans famn. Vill inte gå in på de alltför mycket nu men det händer en del på jobbet som tar på mig psykiskt. Jag får höra en hel del som rent ut sagt bara gör mig ledsen och näst intill förtvivlad. Hur mycket man än skjuter saker åt sidan så svämmar det till slut över någonstans på vägen och där är jag ikväll.

Så nu tänker jag ta min favoritkudde och krypa ner i sängen framför ett avsnitt Beverly Hills. Hoppas ni får en fin kväll så blir det mer update här imorgon!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0