Äntligen helg!

En hektiskt vecka, trötta kvällar och enbart några få lugna stunder. Men även de kan vara skönt då man verkligen uppskattar sina lediga kvällar! Dessutom kan man bara inte sitta inne när det är så fint väder ute. Igår var det riktigt varmt, trodde nästan att man skulle smälta bort! Hinkade i mig kallvatten och låg utslagen på uteplatsen vid sju tiden när det börjat svalna lite. Sommaren är underbar!

Har börjat räkna ner veckorna till min semester också! Och det är bara 7 hela veckor kvar, eller inte ens hela för midsommar tittar fram därimellan. Tänk att ett helt år redan gått och det är dags för sommarledigt igen!

Idag ska jag bege mig ut till mitt lilla troll och spendera några timmar där. Det finns inget bättre i de här fina vädret. Frågan är bara hur man ska klä sig för att inte svettas som en gris.






Postat av: martina

ja helt sjukt vad tiden går fort!! men det ska bli skönt med sommar igen:D



PS. Skulle bli superglad om du tog dig tid 3 sekunder att rösta på mig som stockholms nästa stora artist! Smsa: Metropol 3 till 722 50! Man kan rösta max 5 gånger! (3 kr/sms) Jag skulle bli så otroligt glad att det inte går att beskriva! Detta är min största dröm! :D

Här är även videon om du vill lyssna först: http://www.youtube.com/watch?v=dn1YdzjOBpw



Skulle bli oerhört tacksam! Ps. Länk i min blogg är ett alternativ! kram

2012-05-29 @ 16:11:47
url: http://likegossip.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0