Vårsolen från hästryggen



Idag har jag haft med lilla Elin ut till stallet och mitt Charmtroll ♥
Inte nog med att solen gjorde min eftermiddag utan trollet följde med in utan några som helst problem idag. Nu börjar han att ge med sig, förstår att de inte ens är nån idé att envisas. Fick på han grejerna rätt snabbt så vi kunde komma ut i det fina vädret. Full rulle på banan så det fick bli en promenad runt hagarna, härligt och lagom uppvärmning. Blev inget avancerat för oss idag, Luckens fick mest strosa runt. Jobba lite lätt i alla gångarter och egentligen bara få röra på sig.

Elin fick mysa en stund på hästryggen också, promenera runt och varva ner han. Det är så kul å se hur han klurar och nästan vägrar gå framåt när det inte är jag som sitter på han. Det ser ut som han tänker; Matte står ju mitt framför mig, jag ska ju stå här med henne! Gosiga häst, som jag tycker om dig!






Postat av: Elin

Haha, jag måste ju erkänna att jag har lite träningsvärk insida lår idag ^^ Det var superkul, måste göras igen! :)

2012-03-15 @ 14:39:36

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0