Uppe före tuppen!

Imorse vaknade jag pigg och rätt utvilad klockan kvart över fyra! Blev lite orolig att jag försovit mig eftersom jag aldrig annars vaknar under natten. Tänkte att jag har en halvtimma tills jag måste gå upp så jag kan ligga kvar och mysa en stund. Och mycket riktigt var jag rätt trött när klockan väl ringer, typiskt!

Tränar ett kort pass på morgonen här hemma och kändes rätt motigt att masa sig upp. Men som Peter brukar säga; No pain no gain! Var bara att stiga upp och köra på. Nu när det är avklarat var det helt klart värt de! Ska packa ner min frukost och mellanmål för att bege mig mot jooobbet! Lång dag framför mig, är nog inte hemma förrän sju ikväll heller..




Postat av: vira

sv: nu följer jag dig, kommentera när du följer mig :)

2012-03-08 @ 20:57:03
url: http://viras.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0