Solsken och sconesfrukost



God morgon! Vilken härlig förmiddag det har varit! Har sovit igen all förlorad tid under veckan i natt, vaknade pigg och utvilad vid åtta tiden. Låg kvar och drog mig i säkert en timma innan det började muttras brevid mig om frukost. Och inte vilken frukost som helst utan det skulle vara nybakade scones. Upp och börja stöka runt i köket med Maggio i bakgrunden och 20 minuter senare var scones uppdukade med massa goa tillbehör.

Innan vi gick och la oss igår kväll så slog jag faktiskt av mobilen för första gången på år. La den på vardagsrumsbordet och njöt av att den inte kunde göra de minst ljud ifrån sig under natten. Om jag har drömt konstiga drömma? Allt från att jag tappat min mobil till att någon har tagit den och jag fått leta Sverige runt. Inte klokt egentligen..

Ringde och väckte mamma imorse för att släpa med henne ut till trollet. Fint väder och massa tid med sin dotter. Kan hon annat än säga ja? :) Så möter upp henne vid brommaplan om en timma, myslördag!






Postat av: linn

Underbart gott! Smaken av riktiga scones kan jag sakna sedan jag blev glutenintolerant...

2012-03-09 @ 08:52:34
url: http://drivkraften.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0