Mina långa dagar sätter sina spår..

Känner mig lite frånvarande här och överallt där jag är just nu, långa dagar och det tar på krafterna. Sover mellan sju och nio timmar per natt men det verkar inte vara till någon nytta. När klockan slår halv åtta på kvällen slocknar mina ögon och jag får kämpa så in i norden för att hålla dem öppna. Men nu är min arbetsvecka slut och jag byter ut kock kläderna mot träningskläder å lärorika dagar på SATS! Något att se fram emot och framförallt lite variation i vardagen. Nu tänker jag dra täcker över huvudet och inte öppna mina ögon förrän klockan sex, s o v m o r g o n!!!

Det ska bli riktigt kul att få spendera några dagar med SATS gänget, är rätt nyfiken på hur dagarnas upplägg kommer se ut och längtar efter att få ta in och lära mig meeeer! Har ett litet förråd av energi som dyker upp när jag får träna. Jag rent ut sagt studsar som en boll, ler från öra till öra och lyckan rusar i hela kroppen. Ofattbart att jag kommit så långt redan, att jag ens tog steget och gick utbildningen som gav mig en licens!

Just nu ligger min fokus, när det gäller min egen träning, på ryggen. Flera gånger om dagen plockar jag fram mitt gröna gummiband och tränar på. Aldrig mer ska jag ha såhär ont, stärka ryggen till tusen! Jag vet ju att jag aldrig kommer kunna sluta träna (och aldrig vilja), utan jag måste hela tiden hålla musklerna i trim för att inte ha så ont. Jag ser inte det som någon pina utan istället ett stort projekt som innefattar något jag älskar! Tänk, den absolut bästa medicinen och jag behöver inte få nog av den!

Håll ut, det kommer fler uppdateringar så fort jag samlat på mig lite mer energi!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0