Min bästa ♥



Ikväll har jag haft fin besök, en alldeles egen myskväll tillsammans med min (bara min) Sanna skrutt! Mitt inlägg om sconesbak förra helgen fick mig å lova henne att jag skulle bjuda på de nybakade godingarna och såklart, massa te. Och äntligen kom kvällen som fylldes med "massa ta igen prat" och mumsande på scones.

Men så fort hon går saknar jag henne igen, ibland kan de gå ett tag innan vi träffas eftersom vi båda har mycket att stå men när vi ses är det som det vore igår. Jag vet att hon alltid får mig att le, hur jag än mår. Och det är en underbar känsa att veta att jag kan prata med henne om allt och ingenting. Nu får jag se till att baka scones snart igen så jag kan lura hit na! ♥







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0