Körteori

Det låter precis lika spännande som det är! Dagarna till teoriprovet börjar bli färre och mina kvällar fylls med böcker, testprover och massvis med frågor. Det känns ändå som att jag har fått grepp om det hela, nu gäller det bara att fixa godkänt! Känner ett litet rus av lycka smyga sig på, och jag längtar mer än någonsin efter mitt körkort!

Det kommer inte bara bli ett kort att stoppa i plånboken utan en lösning för min vardag. Som det är nu har jag långa resor varje dag, det blir sena kvällar och stressen byggs upp för att jag inte hinner med allt jag vill hemma. Jag kommer få fyrtiofem minuters extra sömn, resan ut till stallet kommer kortas ner från 40 minuter till 15 och hemresan hela 30 minuter! Slippa ha en buss att planera efter är den största stenen som kommer lyftas från mina axlar.

Nu lägger jag tillbaka näsan i böckerna och stoppar drömmarna i byrålådan
för en stund. Det blir inget godkänt av att bara längta inte!







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0