God morgon!

God morgon! Det ekade rätt tomt här inne igår.. Hela dagen tillbringades på SATS huvudkontor i Sundbyberg. Väldigt rolig och lärorik dag, men jag var helt slut i huvudet. Dessutom kom Andreas och hämtade mig så att vi kunde övningsköra i områdena där jag ska köra upp! Tänk att de inte är så många veckor kvar nu tills jag ska köra upp. Känns som att det var igår jag började men ändå som att jag inte gjort annat än att glida runt i vår Pegga!

Nu ska jag göra i ordning någon frukost och mysa en stund till här hemma. Tycker om lugna mornar utan stress, därför går jag hellre upp en stund innan. Idag är det samma tider som gäller, 9-17, men massa nytt att försöka få in i huvudet. Försöka att vara lite piggare ikväll än vad jag var igår, helt färdig när vi kom hem! Somnade vid nio och vaknade bara en kort stund när Andreas skulle gå hemifrån. Varför är jag så trött? Det börjar bli lite smått frustrerande att inte ha lika mycket energi som jag brukar. Får i mig mina måltider och näringsrik mat, sover bra och håller kroppen igång. Vad mer ska det behövas?



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0