Galoppen!





När jag fick mitt lilla troll i höstas innebar det ganska snart att vi skulle behöva lämna galoppen. Det var det bästa för Luckens såklart men det fanns inga ridbanor och på kvällstid var vi näst intill ensamma. Men emellanåt kan jag inte låta bli att sakna Täby och hästarna, adrenalinet och farten! Absolut viktigaste för mig är att mitt troll får vara i en lugn miljö där han faktiskt kan få slappna av. En av anledningarna till att han togs ur galoppen var just för att han stressar upp sig så lätt och vi ville inte att det skulle gå för långt. Att se honom skrutta runt och busa i hagen med en liten liten kula på magen är ren lycka! 

På söndag blir det nog en tur till galoppen för att hälsa på, fika och bara få känna på tempot igen! Ska handla med mig några säckar musli också. Kräsna var vi här! Men tyckte bättre om den sorten än Krafft aom vi kan köpa på Ekerö. Samtidigt som det är den han är van vid.





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0