Äntligen kan jag andas ut!

Usch vad jag har varit dålig på att uppdatera här.. Dagarna går men det har inte dykt upp ett enda inlägg här! Anledningen är en alltför fullbokad och stressig vecka på jobbet. Har tvingat upp mig själv halv fem varje morgon och inte varit hemma i mitt lugna förrän nio på kvällen. Det har inte funnits en enda droppe energi över till annat än att krypa ner i sängen. Måltider har rubbats, träningen har prioriterats bort och Luckens har fått en veckas semester. Istället har körlektioner, risk ettan, halkbana och extra kvällspass på jobbet fyllt upp min tid. Imorse kände jag för att bara sätta mig ner och grina, var helt färdig i kroppen! Såg till att komma ifrån jobbet vid den tid jag faktiskt slutar idag, for hem och hoppade direkt i sängen. En hel timma fick jag sova! Några tunga minuter ibörjan men sen fanns det ork till att både storhandla och laga mat.

Nu tänker jag ställa mig ordning för sängen och för en gång skull inte ställa väckarklockan! Imorgon sover jag precis så länge som kroppen ber om. Sen väntar ett litet Charmtroll ute i stallet på att få bli ompysslad. Tackar för att min fina mamma har sett efter han under veckan.

Dessutom ska jag ta mig i kragen och se till att uppdatera oftare här! Ordningen ska komma tillbaka i mitt liv efter en och en halv veckas stress å huvudvärk.







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0