Lördags eftermiddagen

Jag mötte Andreas för lunch inne i stan efter stallet och dragkampen med min åsna. Eftersom det regnade på ganska mycket inne i stan och jag var rätt genomblöt så det var skönt att sitta inne i värmen om än bara för en stund. När vi rullade ut från restaurangen var det dags för att ränna i affärer. Jag lyckades hitta en ny BH på Twilfit som jag är helnöjd med. Och sen skulle vi hitta ett par jeans till älsklingen som slutade med att även jag provade några stycken. Jag är ganska kräsen när det gäller jeans och hittar verkligen aldrig några, och då menar jag aldrig. Eller nästan aldrig eftersom jag faktiskt äger två par..

Och det var ett par som satt perfekt, var riktigt bekväma och snygga. Fast de var en aning för dyra tyckte jag. Men min fina pojkvän bestämde sig för att köpa dem till mig! Så vi kom ut ur affären med varsitt par nya jeans! Att han har haft en jätteglad flickvän hela kvällen (liter mer utöver det vanliga förstås) är inte alls konstigt. Det här kommer bli mina nya favoriter!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0