En resa till en annan..


Semestern är äntligen här! Jag har fått uppleva riktigt fina dagar i Riga tillsammans med mamma och är nu hemkommen från familjen uppe i Norrland. Det har varit så härligt att få börja ledigheten med att resa, för nu när jag är hemma igen kan jag riktigt slappna av och släppa precis allt. Eller åtminstone nästan allt.. 

Därav en av anledningarna till min frånvaro från bloggen. Jag har försökt pausa från det mesta och har kommit fram till att nästa resa ska påbörjas just precis här, hos mig själv. Någon av de här dagarna ska jag sätta mig ner för att lägga upp hur jag vill att resten av min sommar och höst ska se ut! 

För att hålla på som jag gjort under både hösten och våren fungerar sannerligen inte. Jag har energin som sprudlar över och kör då helt slut på mig själv.. Sen ligger jag där hemma i sängen och har inget som tar mig upp på morgonen. Läs, jag är vanligvis den där irriterande morgonmänniskan som har fåglar kvittrandes runt mig. Men istället glider inte pyjamasbyxorna av på de lediga dagarna och jag kan ligga i sängen hela dagen. Att göra det någon gång ibland hör till men när de händer för jämnan och enbart för att man är slutkörd borde man tänka igenom hur man lever. Och ifall man verkligen lever!

Så jag får se de lite som en storstädning, fast istället för hemma i lägenheten får de bli hos mig själv!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0