Effektiv dag, i all ära!

Vilken heldag det blev idag! Först var jag ju ute hos lill-trollet och pysslade med honom. Han verkar tycka det är skönt att få stå inne några timmar mitt på dagen och slippa all brems. Tog en lite kortare med intensivare ridtur på banan där han riktigt fick sträcka ut och springa av sig, som ett avslut på passet gav han mig den bästa formen också!
 
Hann med en tidigare buss ifrån stallet än planerat också men fick slänga i mig matlådan som innehöll rester från igår. Rester låter så tråkigt, tycker ni inte? Som att de skulle vara de sista torra skrapet.. Vilket det absolut inte var! Smakerna kom fram ännu bättre idag trots att jag inte riktigt hann njuta av dom medan jag skyffla i mig rubbet.
 
Kom hem lagom i tid för att varva ner tillsammans med Andreas och ett mellanmål som heter duga i form av en kopp te samt knäckebröd med philadelphia och avokado. Sen bar det av mot gymmet för ett PT-pass med en kund. Vi körde på hårt och jag kände mig minst lika nöjd med passet som vad han gjorde. Får alltid en liten kick när den man tränar är slutkörd, nöjd och glad! Precis som det ska vara!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0