Upp och hoppa!

 


Får man lov att säga god morgon den här tiden på en lördag? Klockan ringde tjugo i sju imorse, då flög jag upp ur sängen och muttrade lite över att jag faktiskt är ledig. Fast det tog inte många minuter innan leendet var på plats och ögonen klarvakna! Nu sitter jag här och mumsar i mig frukosthärligheter för att orka med en förmiddag i stallet.

 

Jag har en bit ut till stallet eftersom jag fick för mig att flytta ut mitt Charmtroll till Ekerö i början på vintern. Det är nära och hur smidigt som helst när jag far ifrån jobbet men hemifrån tar det lite mer än en timma. Summan av kardemumman är att jag har fått en harmonisk och avslappnat litet fullblod i alla fall!

Bläddrade igenom lite bilder och hittade en från i höstas när vi fortfarande stod kvar på Täby Galopp!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0