Sista timmarna innan vardagen är ikapp

Söndagskväll, delad med känslan av att man inte behöver göra ett dugg men samtitigt veta att en ny arbetsvecka börjar imorgon.. Märks de att jag gärna vill vara hemma några dagar till? Jag har ju varit hemma sedan i torsdag, efter Andreas operation, och har inget emot att få fortsätta vara det. Trots att jobbet inte lockar väntar en vecka fylld med massa roligheter och sen är det ju helg igen!

Vi kom precis hem ifrån mamma som bjudit på middag och på vägen hem tog vi en tur förbi Täby för att hämta hem några säckar med musli till Charmtrollet. Här är det inte trollet som är kräsen när de gäller maten utan hans matte. Så ikväll fick jag övningsköra ända ut till Täby och sen hem till oss igen, det går framåt med stormsteg men respekt för trafiken finns de i överflöd så kaxig vill jag inte säga att jag är. På tisdag har jag min första körlektion att se fram emot!

Nyduschad och klar för att njuta av kvällen kryper vi upp i soffan med filten redo inför Wallander! Ska göra iordning en stor kopp te så kan jag inte ha det bättre!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0