God morgon säger vi här hemma!


God morgon säger vi härifrån soffan, kravlade oss inte upp förrän strax innan elva. Vi var på 25 års fest igår hos en av Andreas bästa vänner och var inte hemma förrän två. Morgonmänniska som jag är slocknade så fort som jag drog täcket över mig och la huvudet på kudden. Men ändå var jag inte först med att börja småsnarka..

Nu på morgonen, eller snarare förmiddagen har vi myst i soffan framför reprisen på Gladiatorerna. Så skönt att få går hemma och dega i myskläderna. Om en stund så ska vi göra oss redo för att fara ut en sväng till stallet för lite frisk luft, men det har vi ingen bråtska till känns de nu. Söndagsfrukosten fick faktiskt bli pannkakor, var en evighet sedan vi gjorde de här hemma. Egentligen är de bara sjukstugemat för oss, ni vet när man ligger hemma med världens snuva och inte orkar ta sig upp ur sängen. Då brukar Andreas ta över mammas roll och ställa sig med pannkakestekning!

Nej nu väntar en stor kopp te och slutspurten på Gladiatorerna!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0