Goa, underbara söndag



God morgon! Här har jag hållit igång ett tag, var uppe och tassade vid åtta imorse. Då kurrade magen rejält, det var bara att ta sig upp från den varma mysiga sängen och börja med frukost. Och vilken frukost jag fick! Hittade ett nytt bröd igår när jag och skruttan handlade som klättrat upp på favoritlistan. Så frasigt på utsidan, mjukt och fluffiga inuti fyllt med massa hasselnötter och äppelbitar!

Igår kväll höll vi oss hemma, smaskade melon framför Gladiatorerna. Hoppade över till Melodifestivalen i reklamerna fast jag är inte lika förtjust i programmet längre. Kan vara mysigt att titta på men underhållande känner jag inte att de är :/

Resten av förmiddagen ska vi ta det lugnt, det behöver vi. Nu under vinter halvåret är inte energin på topp och vi har båda ett rätt tufft jobb. Så när man kommer hem på eftermiddagarna finns det ingen ork till någonting. Längtar till att våren och sommaren kommer, ljusa mornar och lite mindre folk på jobbet.

Efter lunch tänker vi fara ut till lilla goa Charmtrollet, ge oss ut på en promenad i det vita och bara ta in den friska luften. Sen blir det till att ge sig av mot tatueraren igen och hoppas på bättre resultat idag!

Hoppas ni får en härlig söndag!








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0