Regn, rusk och chokladälskare

Det blev ingen tatuering idag inte! Hade bokat in mig för över en månad sedan och på kortet jag fått stod det 18/2 klockan 14:00, precis som önskat. Men i deras dator var jag inte inbokad förrän imorgon!! Knas men då han var upptagen fram till tio ikväll fanns det inte så mycket mer att göra åt de. Såg på honom hur ledsen har var över att de blivit fel också. Nya tag imorgon istället! Nu får jag gå och vara nervös ett dygn till, det lär jag väl klara?

Hade ju släpat med mig Sanna hela vägen också, fast en utebliven tid gjorde inte oss två sysslolösa direkt. Först var vi iväg och handla mat å sen bar det av hem till hennes nya lägenhet. Hon är så pass nyinflyttad att jag inte hunnit vara där än heller. Eftermiddagen blev utbytt mot temys och massa småprat uppkrupna i soffan, helt perfekt idag! ♥ Det var länge sedan jag inte hade något inplanerat någon dag! Nu fick jag sitta hemma hos henne och känna att jag kunde sitta där hur länge jag ville. Inga tider att passa eller saker som behöver göras.

Kom hem igen vid kvart i fem, och vilket ruskväder det hade blivit! Småregn och massa blåst. Jag slängde av mig kläderna och kröp istället i pyjamasen, gjorde en stor kopp te, tände massa ljus här hemma och la på en choklad-ansiktsmask för att sedan bara lata mig i soffan. Nu doftar hela jag choklad och är lenare än någonsin i ansiktet.

Nu tänker jag fortsätta mysa runt här hemma, njuta av lungnet innan det är dags att börja med middagen. Bjuder på en chokladig och kladdig bild! Visst är jag vacker?








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0