One of these days these boots are gonna walk all over you..


Förresten! Nu har jag äntligen köpt mig ett par nya träningsskor. De har varit riktigt efterlängtade ska ni veta. Jag har letat, provat, varit kritisk och provat lite till innan jag hittade dem. Nu glider jag runt på gymmet i ett par sköna Reebok-skor. Jättesköna och lätta vilket blir perfekt till min alla gympass. Ett plus är att dem är smala och har en bra passform. Tumme upp för dem, kostar 899:- och kommer ge mig mycket glädje.





Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Åh, de kryper i hela kroppen på mig när jag ser ett par träningsdojer! vill knyta på mig de nu, och de är NU. <3

2012-02-03 @ 09:10:25
url: http://mammasangel.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0