Marked for life

Nu är äntligen min tatuering på plats! Och jag är helnöjd, den blev så mycket bättre än vad jag hade kunnat tänka mig. Just nu är den lite svullen och röd men om någon dag lägger jag upp bilder. För något år sedan hade jag nog aldrig gjort en tatuering, suget har funnits där men har inte hittat något som känts rätt. Men en dag kom jag på det, då var det så självklart! Att jag sedan skulle lägga mig och få en nål instucken i huden var det andra jag aldrig trodde jag skulle göra. Nu spritter i alla fall glädjen i mig!

Eftermiddagen tillbringades hos mitt lilla troll! Det är inte förrän jag kommer dit som jag förstår hur mycket jag saknat honom de dagar jag inte är där. Jag är en häst tjej, ända in i hjärtat! Historien bakom hur han blev min är nästan för bra för att vara sann när man tänker tillbaka på det. Han är bara fyra år gammal och utvecklas något enormt! Från att springa fortare än vad benen orkar bära på galoppbanan till att förvandlas till en dressyrpojke. Vi har mycket kvar att lära oss men det går undan, till sommaren planerar jag att starta i en lättare dressyrtävling. Mest för skojs skull men även för att se hur långt vi har jobbat oss upp.

Ikväll är Andreas borta på annat så då passar jag på att gro in mig ordentligt i pyjamasen. Den här helgen har varit lugn och myskläderna har varit på till större delen. Det behövdes må ni tro! Men ledigheten slutar inte här, för imorgon är jag nämligen hemma från jobbet. Nytt försök hos tandläkaren, MITT PÅ DAGEN, och det kändes skönt att slippa stressa ifrån jobbet mitt under ruschen. Jag klagar inte på en extra dag hemma, inte det minsta!










Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0