Måndags middag!



Det var minsann trötta fötter som traskade hem från tunnelbanan! Känns alltid lika bra att få tömma ur all gammal energi för att kunna fylla på med friska, pigga och nya tag. Började med middagen direkt när jag kommit innanför dörren och fått av mig ytterkläderna. På menyn stod det korvstroganoff á la moi med quinoa. Som jag sagt tidigare hamnar de alltid i massa annat gott än vad som "ska vara i" när jag lagar mat. Kanske en yrkesskada? I vilket fall som helst var det en riktigt uppskattad måltid här hemma, mätta och belåtna! Nu väntar sängen för min del, helt slut.. Så några extra timmar sömn är kroppen väl unt!

Imorgon väntar en lång dag och ännu en körlektion, behöver all energi jag kan få!








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0