Målet är chins!

Pust och fräs! Vilken dag men så härlig. Var jätte trött imorse när det var dags att kliva upp, gnuggade ögonen ända tills vi satte oss i bilen. När jag kom till jobbet hade energin hunnit ikapp och förmiddagen flög förbi. Vi har asiatisk vecka nu på jobbet, vi serverar flera olika rätter som våra nyfikna gäster får gotta sig i. Man blir alltid lika glad av att se hur nöjda de blir!

Eftermiddagen gick lika snabbt den och innan jag visste ordet av så var det dags att knata upp till gymmet för att möta Peter som bestämt. Fast då hade energin bestämt sig för att fara hem i förväg så de var en trött tös som skulle träna rygg och chins. Inga ursäkter finns när de gäller Peter så bara att ge järnet och det blev 20 intersiva hårda minuter! Träningsvärk imorgon! Tränar inte så ofta tillsammans med han längre då jag har börjat vara mer på vårt lilla gym här hemma, därför är varenda minut extra mycket värd för mig. Han har alltid funnits vid min sida de senaste 3 åren. Fått mig att slita, skrika, svettas och kravla mig ut från gymmet för att sedan vakna upp dagen efter och inte kunna röra mig. Helt enkelt för nedra u n d e r b a r t!









Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0