Lycklig och redo för sängen!

Åh så trött jag är! Har varit en jättelång dag som började redan med uppstigning klockan kvart i fem och var på jobbet strax efter halv sju. När klockan var tre rörde jag mig mot stallet för att ta hand om mitt Charmtroll. Han har fått gå och skrutta i två dagar så rivstartade veckan med ett hårt pass för Margit. Gud så fint han jobbade, blev oerhört glad över att se han flyga fram som han gjorde! Duktiga trollet! Imorgon är det dags för hovslagaren och nya skor, alltså ingen ridning men till helgen blir det hårda träningstimmar för oss båda.

Andreas kom och hämtade mig vid stallet så var hemma till halv åtta. Som tur var hade jag tagit med mig Lasagne hem ifrån jobbet vilket bara var att värma på. Skönt! Jag vill helst laga min mat, stå och pula i köket men när man kommer hem sent och är vrålhungrig är de tokigt bra att ha något att bara slänga i ugnen.
Trötta till tusen bäddade vi ner oss i sängen med våra tallrika framför "Halv åtta hos mig" och nu är de inte långt kvar tills jag kommer slumra till.. Hade tänkt lägga mig omkring nio men kom precis ihåg att jag så gärna vill se "Livet blir bättre" som komma handla om Emma Igelström ikväll. Ska försöka hålla mig vaken..





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0