Lördagen

Jag var helt slut igår kväll! Började ju min dag med att försöka ta mig ut till stallet vilket inte var det lättaste.. Tunnelbanan var tillslut tio minuter försenad, som i sin tur gjorde att jag skulle missa bytet i Alvik mot Brommaplan. Bussen som går ut till stallet skulle inte gå förrän 1,5 timma senare, var inte direkt glad över behöva vänta. Tur är att min fina stallkompis var på väg ut och kunde hämta upp mig en biit ut på Ekerö! Tack tack tack! Kom fram 45 minuter senare än jag hade planerat men hann med att både mocka, pyssla om och rida en kort tur. Glad tös for från stallet vid elva mot stan för lunch med Elin.

Eftermiddagen innehöll med ett 90 minuters Bikram Yoga pass! Åh sååå underbart det var! På vägen dit släpade jag benen efter mig och var inte alls pigg på att köra men när vi väl drog igång, vilken energi jag fick. Svetten bara rann, jag kände mig starkare än på något pass innan. Toppen toppen toppen! Kroppen klagar lite idag fast det älskar jag.








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0