Galet!

Äntligen helg! Jajemen, två dagars ledighet och jag är uppe nu? I eftermiddag ska vi iväg och umgås med några vänner, köra go-cart med middag på de. Därför har min söta lilla mamma lovat att ta hand om hästen idag så att jag inte skulle behöva stressa. Vad trycker jag in istället då? Ett 1,5 timmas Bikram Yoga pass klockan nio.. Hjärtat mumlade några ord om hur galen jag är ibland. Varför inte ta sovmorgon när jag nu kan? Får bli imorgon istället.. Ska försöka i varje fall!

Känner att jag har varit väldigt snål med uppdateringar här.. Även jobbet på designen går segt. Jag har inte känt mig lika sprallig och uppåt som jag brukar några dagar nu. Humör går såklart upp och ner men inte på de här sättet. Insåg när jag skulle lägga mig härom kvällen hur pass lycklig jag är. Jag bor i en mysig liten lägenhet med den underbaraste pojkvännen, har ett gosigt litet troll till häst, fin familj och vänner likaså ett härligt jobb.. Fast de var inte de jag ville komma till.. Motivationen och stämningen på jobbet har börjat dra på krafterna, Jag försöker se förbi saker, fortsätta vara lika glad men känslan är inte lika äkta. Det är något som inte stämmer och någonstans vet jag ju varför. Mina fina matgäster gör ibland min dag, alla som stannar till för att prata och dem som man lärt känna. Gulliga kommentarer eller folk som bara bjuder på ett leende när de kommer (eller går).

Ska sluta spekulera nu men det är lite så det ligger till. Jag är uppåt, sprallig, glad och bär ett leende på läpparna men det vill inte alltid hänga med mig när jag väl är på jobbet. Något att ta tag i? Andra bullar ska de bli nästa vecka, ska bara klura ut vad..









Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0