Fartfylld dag!

Äntligen hemma! Kom hem för en liten stund sedan och har hunnit med en varm dusch, tänkte krypa till sängs alldeles snart. Är helt slut efter dagen, men känns skönt ändå. Fick faktiskt sovmorgon imorse då jag skulle till tandläkaren vid tio. Har som en lina bakom tänderna efter jag slutat med tandställning för några år sedan och nu hade den lostnat. Ingen rolig utgick men vill man bli fin får man lida pin! Dessutom behövde jag en helt ny så fick bara göra nya avtryck. Ska tillbaka dit på torsdag och sätta den på plats.

Kom inte till jobbet förrän kvart i tolv, tog en promenad nerifrån vägen istället för att stå och vänta i 20 minuter på brommaplan. Kunde använda dem minutrarna till att få röra på kroppen, kom fram samtidigt som bussen i vilket fall som. Var helt nöjd med att bara behöva jobba tre timmar idag. Vi var klara redan vid kvart i tre, de andra satte sig och fika men jag ville fara ut till stallet lite tidigare..

Jag drog med mig Charmtrollet ut i kylan, han gick jättefint idag och jag var så pass fokuserad att jag glömde bort tiden. En hel timma fick han jobba hårt, det är ganska mycket för honom att ta in men åååh så duktig han var!!!

Imorgon fyller Andreas år och har en måttligt (läs oerhört) nyfiken pojkvän här hemma som går å kikar på paketen på bordet. Pillar lite på pappret tills jag ryter åt han, sen är han där igen. Nu har jag fått han i säng åtminstone, ska bara se till att han inte smyger upp i natt också..

Nu blir det sängen innan ögonen slocknar! God natt alla ni!







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0