Eftermiddag i kylan

Har haft en helmysig eftermiddag med Maria i stallet. Luckens fick sig ett hårt träningspass och jobbade på riktigt fint, mitt lilla charmtroll! Vi är mycket på volter nu, ställa och flytta in bakben under sig. Han behöver få jobba mer iform och bygga upp mer ryggmuskler. När han gick av banan i höstas så blev det en helomvändning och det är ju självklart att han inte har kvar den muskelmassan som tidigare.

Även Maria fick sig en liten tur på banan med han och då var han en rätt trött pojke, var nog rätt behagligt å bara få skritta runt. Tog massa fina bilder men de kommer upp imorgon. Något som var riktigt härligt var att vi kunde ta bilen till och från stallet. Annars ska man vända på den nedra bussen som inte är i tid eller väljer att inte dyka upp.

När vi kom hem kröp jag i myskläderna och gjorde iordning fisksoppa. Skulle vara underbart att få ligga kvar i soffan för resten av kvällen men nu är det bara att masa sig ut till bilen för att övningsköra. Passa på när man har tid! Dessutom tycker jag ju att de är roligt även om jag blev rätt omtumlad efter min första körlektion. Tack och lov ska Andreas följa med på tisdag!






Postat av: Ester

jag trivs hur bra som helst där, tack för all hjälp ;) puuuuusss <3

2012-02-05 @ 21:26:20
url: http://bixbite.spotlife.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0