Dagens körlektion!

Efter jobbet for jag till Brommaplan där hjärtat redan väntade på mig. Han skulle vara med på körlektionen idag! Jag vet inte om de var för att han satt i bakstätet eller ifall jag tagit till mig allt som Hasse sa förra veckan men det gick mycket bättre och smidigare nu. Har varit lite osäker sedan första lektionen förra veckan för jag tyckte att han var lite högfärdig men istället för att sitta hemma och vägra köra fick jag ta till mig vad han sa. Antingen skulle de bevisa att han var totalt fel som lärare för mig eller så skulle jag inse att jag faktiskt lärt mig nya saker och ännu en gång utvecklats! Och som väntat var alternativ två helt överenstämmande!

Nu tänker jag ta hand om disken och sen blir det sängen! Väckarklockan ringer kvart i fem!







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0