18 februari



Lördagsmorgon och här hemma är det mys till fullo! Vi sov fram till halv tio imorse, det är inte ofta det händer här inte.  Min söta mamma tar Luckens idag, så att vi skulle få sova ut och ta det lugnt nu på morgonen.

Idag är det en väldigt speciell dag för mig, för ett år sedan avslutade jag något som varit bland de viktigaste jag har fått göra. Det vill jag fortsätta komma ihåg och påminna mig själv om varje dag genom att göra en tatuering. Så vid lunchtid möter jag upp Sanna skrutt som ska följa med mig. Förväntansfull och aningen nervös!

Nu ligger vi och slöar i soffan framför filmen Trassel. Helt underbar rolig film! Vi såg den även igår kväll, men jag har ju aldrig några problem att kika på filmer flera gånger om. När jag var liten kunde jag nästan se dem om och om igen! Perfekt när man bara vill ligga ner och titta på något lätt.








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0