När vardagen hinner ikapp!

Det märks att det har varit första arbetsveckan! Mycket som ska hinnas med och passa in med allt annat jag sysslar med. Sen att jag var sjuk två dagar i början av veckan tar inte bara tid utan energi. I torsdags var jag tillbaka på jobbet för nya tag, är inte den personen som tycker om att ligga hemma men ibland måste man ge efter för vilan. När jag kom hem fick jag någon timmas vila innan det var dags för en PT-kund. Var inte hemma igen förrän vid halv nio men det var de värt. Egentligen hade jag två stycken inbokade men fick ett återbud i sista sekund, inte bara jag som legat hemma krasslig.

Att helgen kom uppskattades något så fruktansvärt! Det tar ett tag innan kroppen kommer i fas med att jobba igen. Tre och en halv vecka har varit men längsta semester på flera år så kroppen behöver nog en bra startsträcka för att komma igång. Den här helgen har jag spenderat tid i stallet, haft träning, varit på gymmet och tränat samt legat i sängen och kikat film tillsammans med älskligen. Tänk vad man kan uppskatta lite ledig tid? Åh, ge mig helg igen!






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0