Gröna Lund


Imorse hade jag ju en PT-kund så var uppe tidigt och tassade. Det kändes i kroppen efter allt dansande och att man varit uppe sent (för den som inte är van). Men med stora bestämda steg tog jag mig till gymmet och körde ett extra hårt pass för oss båda! Sen kände man sig som en människa igen!

Istället för att ligga hemma och inte göra något av dagen aktiverade vi oss i form av en tur till Gröna Lund. Andreas har ju köpt ett grönt kort till oss båda i början av sommaren för att kunna gå på en massa konserter så vi bestämde oss för att ta en tur på bara några timmar. Två attraktioner, en mjukglass med chokladströssel, några lotterier och en massa sol senaste tog vi båten hem igen. Hade en mysig dag tillsammans, bara vi två. Precis de som jag gillar allra bäst ♥







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0