Bortsprungen?

Det har varit full rulle den senaste veckan så ni anar inte. Har jag verkligen inte skrivit något sedan i söndags? Ledsen att jag inte uppdaterat något men ska försöka vända denna tystnad som varit till lite fler inlägg och bilder!

Dagarna fylls med en massa jobb, det märks att semestrarna är slut och vardagen har kommit i rullning. Tråkig nog är inte hela vår arbetsstyrka på plats så det blir lite mer att göra. På eftermiddagarna har jag dragit ut till stallet för att pyssla med herr Trollis som för övrigt börjat se mycket bättre ut i pälsen nu. De dagar jag har varit ledig från stallet har jag istället jobbat över/ tränat för att sedan komma hem en kort stund och vända för PT-timmar. Det har varit en lång med effektiv och rolig vecka. Men helgen försvann fort och nu drar veckan igång igen. Ska försöka ändra om lite så jag får någon mer ledig kväll i veckan att varva ner på.

Idag kommer veterinären på besök för att ta en titt på Luckens. Ingenting allvarligt utan ta en snabbtitt på hans päls. Troligtvis är det så att han inte klarar av all mygg och knott som varit och ett insektstäcke har gjort mycket på bara några dagar fast det känns bättre att ändå kolla upp att allt är i sin ordning.

Hoppas ni får en fin dag!



Postat av: johanna

Hej, vore jätte kul om du ville delta i veckans blogg :) http://johannaj.se/2012/august/veckans-blogg.html

2012-08-21 @ 10:45:25
url: http://johannaj.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0