Under ruskväder och kyla



Vilket ruskväder det är idag! Imorse när jag klev upp kände jag inte ens för att gå utanför dörren men efter några timmar började de krypa i benen. Skrapade ihop all smutstvätt jag kunde hitta och passade på att köra två maskiner. Tvättstugan ekar tom nu under påsken så är rätt skönt att få tvätta i lugn och ro. Ska hinna med några maskinger till i helgen..

När det började snöa som mest bar det av mot lilla paps ute i Stenhamra. Har lovat att titta in på fika nu under påsken, var rätt länge sedan jag var där. Han har varit sjuk väldigt länge nu men såg aningen piggare ut och aptiten för fika var större denna gång. Känns skönt att fara därifrån och veta att han inte stupar i säng efteråt utan mår bättre.

Nu är det matlagning för hela slanten här hemma och det doftar riktigt underbart!





Postat av: IDA

ja visst är han :)

2012-04-07 @ 08:15:05
url: http://idrus.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0