Snökaos!

Vaknade på ett strålande humör imorse! Tog en dusch och gjorde i ordning en brakfrukost med en stor kopp te till. Hade precis tänkt klä på mig och gå mot bilen för att fara ut till mitt fina Täby när jag tittar ut och ser att det är vitt, precis ö v e r a l l t! Vänta lite, det här ingick INTE i planen! Andreas gick ut för att kika underlaget ifall jag fortfarande skulle kunna ta bilen men med våra sommardäck såg de aningen mörkt ut..

Christer ringde dessutom och det första han sa var: Låt det vara!
Inte ens de kom ut ur huset och hade ingen möjlighet att kunna ta sig till stallet. Så fika och hämtning av muslisäckar och täcken får vänta. Sitter nu och hoppas på att all snö ska försvinna inom några timmar så att jag kan ta bilen till Charmtrollet för hovslagaren kommer klockan ett.

Det var ju faktiskt vår nu! Hade invigt nya tygskor och dragit på mig vårjackan. J a g hade dragit på mig vårjackan..






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0