Påskaftons morgon


God morgon och Glad Påsk! Här vaknade vi, läs jag, klockan åtta och kunde verkligen inte somna om hur mycket jag än ville. Eller egentligen ville jag stiga upp som den morgonmänniska jag är men någon timma till hade varit välkommet. Lördagsfrukost dukades upp och suget efter att kolla på tecknat tog övertag så nu har vi en film på femman i bakgrunden.

Påskharen hade varit här i natt också! Och lämnat oss med en äggjakt nu på morgonen. Blev glatt överraskat att han lämnat ett litet till mig också. Undrar vem som skvallrat om de.. ♥

Önskar er en riktigt Glad Påsk!






Postat av: ENDENISE - a mama's story

åh vad mysigt det ser ut :) fina tulpisar!

2012-04-13 @ 18:54:32
url: http://endenise.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0