Min lilla Luckens



Mitt lilla troll har fått ett till nytt täcke idag! Det var ju meningen att jag skulle fara ut till Täby igår för att fika tillsammans med dem i stallet och hämta några muslisäckar. Men vädret hindrade mig från att fullfölja de planerna. I förmiddags bestämde jag mig för att fara dit istället, så vid halv ett var jag på plats och fick dricka te och kika på veckans alla löp som varit på Täby. Marie-Louise hade tagit fram några täcken till mig som jag fick välja och vraka bland. Köpte ju ett fint på Hööks förra veckan men behöver några till. Så ett nytt regntäcke till min charmpojke är nu införskaffat!

Gick runt och gosade med bebisgrabbarna och längtade lite smått tillbaka. Blev kvar där fram till klockan tre och då bar de av mot min egna grabb. Vilken vinterpäls han har haft! Och ett sånt jobb de är att få bort de! Men nu börjar allt falla av så får bort mer och mer för varje gång. Ifall jag jämför honom med hästarna på Täby så är han en riktig tuss ♥






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0