Ingrid på vägarna



Har glömt och berätta vad jag fick utav min älskling samma dag som jag tog körkortet!
För att jag ska kunna ta mig precis överallt och inte vara någon fara för mig (andra) så fick jag en blänkande fin GPS. Satt i många timmar och knepade med program och kartor, som ett barn på julafton!

Och som hon har kommit till användning redan! Igår hjälpte hon min när jag var iväg och storhandlade. Just precis, det är en hon. Ingrid står det att hon heter, eller rösten som kacklar. Så småningom kommer jag hitta helt själv men det känns som en stor trygghet att ha henne i bakgrunden.

Absolut bästa presenten!






Postat av: Tjejfilmer.se

Hej!

Just nu har vi en tävling på tjejfilmer.se där du kan vinna en biobiljett! Alla som deltar får en länk! Ha en bra dag! :)



Länk till tävlingen:

http://tjejfilmer.se/2012/april/rosta-pa-julia.html

2012-04-06 @ 19:22:50
url: http://tjejfilmer.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0