Glupsk - Ja, få får man ont i magen

Har så ont i magen! Vi köpte med oss sushi hem till middag ikväll och unnade oss lite gott efter maten, men resultatet blev istället en ond och svullen mage. Att jag inte lär mig att den där sista tuggan, den ska man låta vara!
Det känns ungefär som när man var liten och fick slicka skålen när mamma hade bakat sockerkaka. Jag fick alltid så ont i magen efteråt men jag lärde mig minsann a l d r i g att skicka de där sista skrapet!

Ska rulla iväg mot sängen och somna med ett leende på läpparna, för imorgon är det gym med Peter som gäller!
Magen kommer få sig en omgång som pay back för ikväll och några fler muskler kommer bli mörbultate. Jag älskar't!






Postat av: Alan

Tävla om presentkort från H&M! (30 st) - GossipGuy.se

2012-04-16 @ 14:35:41
url: http://www.GossipGuy.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0